اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

معاون خدمات شهری شهرداری همدان:

ششمین دوره جشنواره‌ هنرهای شهری همدان برگزار می‎شود/ توجه به شهدا در المان‌های نوروزی

معاون خدمات شهری شهرداری همدان گفت: جشنواره هنرهای شهری همدان همزمان با آغاز سال جدید برای ششمین سال متوالی برگزار می‌شود.

ششمین دوره جشنواره‌ هنرهای شهری همدان برگزار می‎شود/ توجه به شهدا در المان‌های نوروزی

وحید علی‌ضمیر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه امسال در کنار المان‌ها نوروزی توجه ویژه‌ای نیز به شهدا شده است اظهار کرد: تصویر 20 سردار شهید در یک قالب جدید در شهر رونمایی می‎شود.

 وی با بیان اینکه ششمین سالی است که جشنواره هنرهای شهری همدان برگزار می‌شود افزود: نکته قالب توجه در این زمینه این است که وقتی فراخوان منتشر می‌شود از کل کشور برای دبیرخانه این جشنواره آثار خود را ارسال می‌کنند.

معاون خدمات شهری شهرداری همدان با اشاره به اینکه تصاویر شهدا در دیوارهای شهری بازسازی شد تصریح کرد: تصویر سردار شهید محمود شهبازی به صورت ویژه طراحی شده که با وجود زحمات بسیاری که متقبل شده کمتر مورد توجه قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه سرمایه خوبی از المان‌های نوروزی در همدان به دلیل برگزاری مستمر آن در سال‌های گذشته ایجاد شده است ادامه داد: با توجه به افزایش بی سابقه قیمت‌ها و هزینه‌های بالای تهیه این المان‌ها امروز همدان از یک سرمایه عظیمی برخوردار است.

علی‌ضمیر همچنین تأکید کرد: به مناسبت 13 رجب سالروز تولد حضرت علی(ع) نیز برنامه ویژه‌ای در  سطح شهر و تهیه و تدوین المان‌های شهری در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به اینکه همه این اقدامات برای ایجاد یک شهر پویا و با نشاط انجام می‌شود خاطرنشان کرد: این المان‌ها همه با استقبال شهروندان و هم با استقبال گردشگران مواجه شده است.

انتهای پیام/89033/ 20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول